Przejdź do treści

Regulamin Sklepu


Regulamin Sklepu Internetowego VINhistoria.pl

Data ostatniej aktualizacji: [15.12.2024]


§ 1 Postanowienia wstępne

  1. Sklep internetowy VinHistoria.pl, dostępny pod adresem internetowym https://vinhistoria.pl, prowadzony jest przez Ewa Biłocha Seo System, prowadząca działalność gospodarczą z siedzibą w Krakowie, Przybyszewskiego 68/80, 30-128 Kraków. NIP: 6772183506.
  2. Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i Przedsiębiorców korzystających ze Sklepu i określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego oraz zasady i tryb zawierania Umów Sprzedaży na produkty cyfrowe.

§ 2 Definicje

  1. Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  2. SprzedawcaEwa Biłocha Seo System, prowadząca działalność gospodarczą z siedzibą w Krakowie, Przybyszewskiego 68/80, 30-128 Kraków. NIP: 6772183506.
  3. Klient – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
  4. Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym https://vinhistoria.pl.
  5. Produkt cyfrowy – plik lub treść elektroniczna będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą, dostępna do pobrania po dokonaniu płatności.
  6. Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość.

§ 3 Kontakt ze Sklepem

  1. Adres Sprzedawcy: ul. Przybyszewskiego 68/80, 30-128 Kraków.
  2. Adres e-mail: info@vinhistoria.pl.
  3. Klient może kontaktować się ze Sprzedawcą drogą elektroniczną w celu uzyskania pomocy lub informacji.

§ 4 Wymagania techniczne

Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania oferty oraz składania zamówień na Produkty cyfrowe, niezbędne są:

  1. Urządzenie z dostępem do Internetu.
  2. Zainstalowana i zaktualizowana przeglądarka internetowa.
  3. Aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail).
  4. Program umożliwiający odczyt plików w formacie PDF lub innych plików cyfrowych oferowanych przez Sklep.

§ 5 Informacje ogólne

  1. Sprzedawca dokłada wszelkich starań, aby zapewnić nieprzerwane działanie Sklepu, jednak nie ponosi odpowiedzialności za przerwy wynikające z działania siły wyższej, awarii technicznych lub działań osób trzecich.
  2. Przeglądanie oferty Sklepu nie wymaga zakładania konta. Zakup Produktów cyfrowych jest możliwy po podaniu niezbędnych danych osobowych i dokonaniu płatności.
  3. Ceny podane w Sklepie są cenami brutto wyrażonymi w polskich złotych.

§ 6 Zasady składania zamówień

W celu złożenia zamówienia należy:

  1. Wybrać Produkt cyfrowy z oferty Sklepu i kliknąć przycisk „Kup teraz”.
  2. Wypełnić formularz zamówienia, podając wymagane dane.
  3. Wybrać jedną z dostępnych metod płatności.
  4. Po dokonaniu płatności Klient otrzymuje e-mail z potwierdzeniem zakupu oraz linkiem do pobrania Produktu cyfrowego.

§ 7 Płatności

  1. Klient może skorzystać z następujących metod płatności:
    • BLIK,
    • Karta płatnicza,
    • Szybki przelew (obsługiwane przez Montonio)
  2. Płatność za zamówienie jest wymagana przed udostępnieniem Produktu cyfrowego.

§ 8 Realizacja zamówienia

  1. Dostęp do zakupionego Produktu cyfrowego zostanie udostępniony Klientowi w terminie do 24 godzin od zaksięgowania płatności na koncie Sprzedawcy.
  2. Produkt cyfrowy jest udostępniany poprzez link do pobrania, przesłany na adres e-mail podany w zamówieniu.

§ 9 Prawo odstąpienia od umowy

  1. Zgodnie z art. 38 pkt 13 Ustawy o prawach konsumenta, Klientowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, jeżeli dotyczy ona dostarczenia treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, a realizacja rozpoczęła się za wyraźną zgodą Klienta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
  2. Składając zamówienie, Klient wyraża zgodę na natychmiastowe rozpoczęcie realizacji umowy, co oznacza brak możliwości odstąpienia od umowy.

§ 10 Reklamacje

  1. W przypadku problemów technicznych z dostępem do zakupionego Produktu cyfrowego, Klient powinien niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedawcą na adres info@vinhistoria.pl.
  2. Reklamacja powinna zawierać opis problemu oraz dane Klienta umożliwiające identyfikację zamówienia (np. numer zamówienia).
  3. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni roboczych od jej otrzymania.

§ 11 Dane osobowe

  1. Administratorem danych osobowych jest Sprzedawca.
  2. Dane osobowe Klientów są przetwarzane w celu realizacji zamówień i zgodnie z Polityką Prywatności Sklepu.
  3. Klient ma prawo dostępu do swoich danych, ich poprawiania, usunięcia oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego.

§ 12 Postanowienia końcowe

  1. Wszelkie prawa do Sklepu Internetowego, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy, domeny internetowej, strony internetowej Sklepu, a także do formularzy, logotypów, opisów produktów oraz wszelkich treści zamieszczonych na stronie, należą do Sprzedawcy.
  2. Korzystanie ze Sklepu przez Klientów nie oznacza nabycia jakichkolwiek praw do elementów, o których mowa w ust. 1.
  3. Zabronione jest kopiowanie, modyfikowanie, rozpowszechnianie oraz jakiekolwiek wykorzystywanie treści Sklepu bez uprzedniej, pisemnej zgody Sprzedawcy.
  4. Wszystkie nazwy produktów, logotypy i marki wymienione na tej stronie są własnością ich odpowiednich właścicieli.
  5. Wszystkie nazwy firm, produktów i usług użyte w Sklepie służą wyłącznie celom identyfikacyjnym.
  6. Użycie tych nazw, logotypów i marek nie oznacza jakiejkolwiek aprobaty ani powiązania ze Sprzedawcą.